h1

Miranda’ke

maart 6, 2012

Opgroeien met een grote zus, da’s iets :-)

Mevrouw knabbelt aan haar vingernagels.
En ze is verzot op nagellak, dus maakte ik samen met Isla een afspraak:
Zaterdag is controledag.
Zijn de nagels afgebeten, dan blijven ze zo.
Zijn ze ietsie pietsie gegroeid, dan worden ze gelakt.
En de kleur is vrij te kiezen.
Woooow!

Ik vraag me af of dat zal helpen, maar we kunnen maar proberen natuurlijk.
De eerste zaterdag werden enkel Isla haar teennagels gelakt.
Miro wou natuurlijk ook. Maar hij koos toch een ander kleurtje.
Zij ging voor groen, hij voor roze.
Als dat maar goed blijft gaan ;-)

één reactie

  1. oeioei :-) dat is hier gelukkig nog niet gebeurd. DIe controledag is hopelijk een succes!

    Ik moest onlangs aan jou en isla denken. Ik was in school bij de kleutertjes helpen fruit schillen, en er kwam een kindje aan die rikki had gekleurd (wit konijn met gele broek denk ik) Zij had dat konijntje blauw gekleurd. De juf zei nadien tegen mij hoe geweldig ze het wel vond dat dat kleutertje niet klakkeloos de kleuren overnam. En dan denk ik dat die visie wel mooier is als de vorige kleuterjuf van isla ;-)



Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 38 andere volgers

