h1

Nostalgie

maart 7, 2012

Kinderen opvoeden, da’s vaak een beetje terugkeren naar vroeger.
Aan de ontbijttafel hadden mijn broer en ik vaak de grootste lol.
Misschien dat ik daarom ook vaak in de lach schiet als de kinderen de slappe lach hebben of Miro nog maar eens “in de lolia (gloria) staat te zingen in zijn kinderstoel.”
Zondag eitjesdag (zo met boterhamsoldaatjes) heb ik er niet doorgekregen, wegens een wederhelft die geen gekookte eieren wil…

Maar hagelslag tussen de boterham, die moet goed aangeklopt worden.

één reactie

  1. Ha, samen ontbijten, met ons 4, ik kan daar ook intens van genieten… Zachtgekookte eitjes, da’s ook niets voor onze kindjes, maar papa kan wel de allerbeste roereikes maken! :-)



Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 38 andere volgers

