h1

Paasvakantieprojectje :)

maart 23, 2012

Ik speelde al een tijd met ‘t idee: de tuin wat vullen.
Aangezien wij 0 bomen en 0 struiken hebben is de tuin nogal “leeg”. Jammer vind ik dat, maar hey het is wat het is en bomen en struiken kunnen natuurlijk ook geplant worden.

De tuin is voor mij groot genoeg, voor de wederhelft mocht het gerust nog veeeeeel groter.
Volgens mij dient een tuin om buiten te zitten (en te eten, ahja!), voor de kinderen om te spelen en allez, de wederhelft mag er ook nog een garage bouwen… dan kan hij ook wat “spelen”. Maar die tuin zo mooi aanleggen, da’s al helemaal niets voor mij.

De kinderen spelen er al heerlijk buiten. Nu al :) zeker met die heerlijke temperaturen: in de zandbak, op de glijbaan, op de remorque, in mijn auto,  op de berg zwart zand, op de trampoline,…
Maar ik had het graag nog aangevuld met een speelhuisje.

Voor mij, ahja want dan heb ik op termijn rust als ze daar lekker in verdwijnen.
En dus piepte ik eens op kapaza, vond er iets leuks en kocht het voor amper 100 euro:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

een oude werfkeet caravan!

Allezja “oud”, hij is van ’77 en da’s ook mijn “bouw”jaar, dus echt oud kan je dat nu ook weer niet noemen.
Maar we gaan hem “restylen”. Ik schrijf bewust “we”, want de wederhelft zal hier en daar ook wel wat moeten ingrijpen.

Alsof we niets anders te doen hebben ;-)
Ik deed al wat leuke idee’kes op via Pinterest: hier te bekijken (iemand een idee hoe je dat op de blog kan laten verschijnen?)

De stoffige gordijnen en kussens zwierde ik er al uit (want met een huisstofmijtallergiemeisje zal ik dat sowieso moeten vervangen), de kastjes werden door de 2 bengels al eens gepoetst en de buitenkant van de caravan gaf ik op sommige plaatsen een carwashbeurt. Op sommige plaatsen want dat ding is vuil, amai!

Maar we zijn er nog niet, nog lang niet…

13 reacties

  1. Super!!!


  2. Maar serieus!!! ZO COOL!!!!!! Veel plezier met het pimpen ervan!


  3. Mega!
    En O, mocht ge nog plaats over hebben en niet graag uw gras afrijden, wat dacht je van een zwembad? ;-)


  4. Serieus, ik ben jaloers jong! Dat gaat iets super leuks worden!


  5. Y E S !!!!! ;-)


    • @ Bieke: creatievelingen altijd welkom voor ‘t ontwerp :)
      hoe gekker hoe beter!


      • da zullen we volgende week ne keer bekijken ;-)


  6. Mijn ideetje gepikt ;o).


  7. Vrienden van ons hebben dat ook gedaan, een oude caravan gekocht en opgeknapt, voor hun tienerkinderen. Ik heb, toen ik dat hoorde, ook zitten zoeken op het internet, maar vond niet direct wat ik zocht. Je brengt me terug in de mood om nog eens te gaan zoeken.


  8. Heel tof projectje!
    Ben al heel benieuwd naar de evolutie en het resultaat :)


  9. Zo leuk, dat wil ik ook wel. Ooit, als de rest wat meer in orde is :)


  10. [...] de paasvakantie is al een tijd voorbij, maar het caravanproject is toen niet echt goed van start gegaan. Ofwel was het te nat of te koud of te donker of te… [...]



Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 38 andere volgers

